Comunicare

Nu e suficient să distribui acest eveniment de mai multe ori. E aceeași audiență care vede de mai multe ori același mesaj. Trebuie să faci tot posibilul să crești reach-ul, iar pentru asta ai nevoie de o rețea de oameni care să împrăștie vestea.
Măcar, voi membri fundației!
Social media are la bază comunicarea între cunoscuți. Iar recomandările de la prieteni sunt printre cele mai convingătoare lucruri din lumea asta. Așa că îndeamnă-i pe toți implicați în eveniment să fie ambasadorii noștri,
angajați voluntari,
speakeri, expozanți, autori etc.
parteneri (catering, fotograf, design interior etc.)
sponsori
rețeaua proprie de cunoscuți
participanți
Fiecare persoană implicată e pe cel puțin o rețea de socializare și are sute de conexiuni. Partenerii au rețelele proprii de fani. Împreună, cei implicați pot duce vestea la mii și zeci de mii de oameni.

Îndeamnă-i să dea share la eveniment și la poze. De asemenea, o notă personală adăugată share-ului face mult.
Dacii sunt străbunii tăi!
Și voi sunteți români!

Distribuie: